اخبار بروز تکنولوژی دنیا

نسخه ۲۰۱۸ گوشی ال جی کیو ۸ رسما معرفی شد

نسخه ۲۰۱۸ گوشی ال جی کیو ۸ رسما معرفی شد

دقایقی پیش نسخه ۲۰۱۸ گوشی ال جی کیو ۸ که در اصل مدل ارزان قیمتی از V35 Thinq محسوب می گردد، معرفی شد. وجوه اشتراک این موبایل با نسخه سال قبلش که البته شباهت زیادی هم به وی ۲۰ داشت بسیار اندک است و در مقابل می توان آن برادر دوقلوی Q Stylus یا Q Stylo 4 دانست.

در ال جی کیو ۸ مدل ۲۰۱۸ خبری از نمایشگر ثانویه نیست و در مقابل با یک صفحه نمایش ۶.۲ اینچی FullVision روبرو هستیم که حاشیه هایش نسبت به نسخه ۲۰۱۷ به میزان چشمگیری کم شده. ابعاد این موبایل طبق اعلام شرکت سازنده برابر با ۱۶۰.۱ در ۷۷.۷ میلیمتر است که از این لحاظ مشابه گوشی های ۵.۵ تا ۵.۷ اینچی به نظر می آید.

پنل FullVision این موبایل رزلوشنی برابر با ۲۱۶۰ در ۱۰۸۰ پیکسل دارد و یک باتری ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعتی هم برای تامین انرژی آن در نظر گرفته شده که از تکنولوژی کوییک شارژ ۳.۰ پشتیبانی می کند.

همچنین یک استایلوس هم برای ال جی کیو ۸ مدل ۲۰۱۸ در نظر گرفته شده تا کار با اپلیکیشن های اداری برای کاربرانش ساده تر شود. نسخه ۲۰۱۸ کیو ۸ گواهی MIL-STD 810G را هم دریافت کرده و به همین خاطر در برابر شوک، سقوط از ارتفاع، همچنین دماهای پایین، شوک های حرارتی و رطوبت مقاومت خوبی از خود نشان می دهد.

نسخه ۲۰۱۸ ال جی کیو ۸

این گوشی میان رده در کنار مواردی که به آن اشاره شد استاندارد IP68 را هم دریافت کرده و در نتیجه می توان گفت که در برابر آب و گرد و غبار نیز مقاوم است. البته شرکت سازنده تلاش کرده که برای جلب نظر خریداران امکانات دیگری غیر از این موارد را هم برایش در نظر بگیرد که از آن جمله میتوان به تکنولوژی مبتنی بر هوش مصنوعی لنز Q و صدای Hi-Fi Quad DAC اشاره نمود که پیشتر در انحصار میان رده هایش بوده.

توان پردازشی کیو ۸ ال جی از اسنپدراگون ۴۵۰ تامین می شود که چهار هسته پردازشی با کلاک هسته ۱.۸ گیگاهرتز دارد. ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی نیز این موبایل را همراهی می کنند که با کمک درگاه کارت حافظه میکرو اس دی تا دو ترابایت (به لحاظ نظری البته) قابل ارتقاء است.

در انتها بد نیست اشاره کنیم که کیو ۸ ال جی مقرون به صرفه ترین میان رده دنیا نیست چراکه با داشتن دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی و یک دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی ۴۸۰ دلار قیمت دارد حال آنکه محصولاتی با امکان بهتر و البته قیمت پایین تر هم در بازار وجود دارند.


موافقین۰ مخالفین۰
دسته: اخبار تلفن همراه ,
۱۷۴ بازدید
mehdi dehghan
دوشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۷، ۰۲:۲۲ ب.ظ

نظرات

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی