اخبار بروز تکنولوژی دنیا

گوشی نوکیا 9 منتشر شده است

گوشی نوکیا 9 منتشر شده است

شرکت HMD Global امسال از گوشی پرچمدار نوکیا 8 رونمایی کرد؛ با این‌حال، فنلاندی‌ها در حال آماده‌سازی نسخه‌ی بزرگ‌تر نوکیا 8 هستند و این موضوع به صورت رسمی تأیید شده است. براساس شایعات،  نسخه‎ی بزرگ‌تر نوکیا 8 با نام احتمالی «نوکیا 9» معرفی خواهد شد. به‌تازگی، رندر رسمی از این مدل به‌دست آمده است که ظاهر احتمالی گوشی جدید نوکیا را به نمایش می‏‌گذارد.

رندر فاش شده، تأیید می‏‌کند که نسخه‌ی بزرگ‏تر گوشی نوکیا 9 از طراحی تمام‌صفحه (بدون حاشیه) برخوردار است و حاشیه‌های بسیار باریکی در دو طرف نمایشگر وجود دارد؛ با این‌حال، حاشیه‌ی بالا و پایین صفحه‌نمایش اندکی ضخیم‌تر است. گزارش‌های پیش‌تر به‎دست آمده، تأیید می‎کند که گوشی نوکیا 9 به نمایشگر کشیده با نسبت ابعاد 18 به 9 مجهز خواهد شد؛ رندر فاش شده طراحی کشیده پرچمدار جدید فنلاندی‌ها را تأیید می‎کند. ضمن اینکه تصویر به‌دست آمده، نشان می‏‌دهد HMD Global گوشی جدیدش را با دوربین سلفی دوگانه عرضه خواهد کرد. برند «نوکیا» نیز از پنل جلوی گوشی حذف شده است. انتظار می‎رود در پنل پشتی نیز از دوربین دوگانه استفاده شده باشد که احتمالاً سنسورهای دوربین به صورت عمودی چیده‌ شده‌اند.

گوشی نوکیا 9 همچنین موفق به دریافت تأییدیه از FCC شده و لیست مشخصات نهایی آن نیز به صورت جداگانه به‎دست آمده است. البته این لیست با آنچه که در رندر فوق به نمایش گذاشته می‌شود؛ در تضاد است. لیست مشخصات نوکیا 9 تأیید می‌کند که این مدل به دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی مجهز خواهد بود و خبری از دوربین سلفی دوگانه نیست!

در اطلاعات به‎دست آمده از مشخصات این مدل، ذکر شده است که گوشی جدید نوکیا از صفحه‌نمایش 5.5 اینچی OLED استفاده خواهد کرد؛ انتظار می‌رود رزولوشن نمایشگر QHD+ باشد. شرکت ال‌جی دیسپلی، صفحه‌‏نمایش گوشی اولد گوشی جدید نوکیا 9 را تولید کرده است. این لیست، همچنین اشاره می‏‌کند که نوکیا 9 به باتری 3250 میلی‏‌آمپر ساعت مجهز خواهد شد که از شارژ سریع نیز پشتیبانی خواهد کرد.

مطابق با آنچه که انتظار می‎رفت، نوکیا 9 به دوربین اصلی دوگانه مجهز خواهد بود؛ فنلاندی‎ها از ترکیب دو سنسور 13 و 12 مگاپیکسلی در پشت گوشی استفاده کرده‎اند. هرچند، جزئیات مربوط به سنسورهای دوربین اعلام نشده است. پرچمدار جدیدی که با برند «نوکیا» عرضه خواهد شد، 128 گیگابایت فضای ذخیره‎سازی خواهد داشت که تراشه حافظه آن توسط شرکت سامسونگ تولید می‎شود. تراشه اسنپدراگون 835 با شماره مدل MSM8998 نیز در لیست مشخصات سخت‎افزاری گوشی پرچمدار نوکیا 9 به چشم می‌خورد.

شرکت HMD Global، گوشی پرچمدار نوکیا 9 را با سیستم‌عامل اندروید اوریو 8.0 عرضه خواهد کرد؛ بنابراین، نیازی نیست برای انتشار آپدیت جداگانه منتظر بمانید. گفته می‌‏شود نوکیا 9 به همراه مدل 2018 نوکیا 8 با حاشیه‏‎های باریک، در تاریخ 19 ژانویه به صورت رسمی معرفی خواهد شد؛  در رابطه با مدل جدید گوشی پرچمدار نوکیا 8 اطلاعات چندانی به‌دست نیامده است اما نسل قبل، عمر چندانی ندارد. شرکت HMD Global در طی 2017، محصولات زیادی را به بازار عرضه نکرده است؛ دو گوشی پایین‌رده نوکیا 2 و نوکیا 3، مدل‌های میان‌رده نوکیا 5، نوکیا 6 و نوکیا 7 به همراه پرچمدار نوکیا 8، تنها محصولاتی هستند که این شرکت فنلاندی در سال جاری میلادی ارائه داده است.  


موافقین۰ مخالفین۰
دسته: اخبار تلفن همراه ,
۱۸۹ بازدید
mehdi dehghan
پنجشنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۶، ۱۰:۳۱ ق.ظ

نظرات

نظرات (۱)

اکادمی سبز
اکادمی سبز در تاریخ ۱۵ تیر ۹۷ ، ۲۱:۵۳ در مورد این مطلب گفته: ( - مشاهده وب سایت)
سلام چطور میتونم یکی از مطالب سایتمو در پیوند های یکتا سایت شما قرار بدم؟؟؟؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی